ZTM: Kolejki zwiastują początek roku akademickiego

dav

W punkcie obsługi klienta na piątkowskiej pętli znowu pojawiły się kolejki. Nowy rok szkolny oraz akademicki daje się pasażerom boleśnie we znaki. Swoje trzeba odstać.

Spytaliśmy o kolejki w punkcie ZTM na os. Sobieskiego /pętla/ – wiadomo, studenci wyrabiają sobie kartę PEKA. Można to było przewidzieć i skierować dodatkową obsługę. Jest początek roku akademickiego. Dlaczego nie ułatwiono życia nowym pasażerom MPK w Poznaniu?

– Uprzejmie informuję, że – z uwagi na wzmożony ruch – obsada w Punktach Obsługi Klienta ZTM jest pełna. Wczoraj, na porannej zmianie w POK na os. Sobieskiego pracowały trzy osoby, a na popołudniowej – dwie. Podobnie jest dzisiaj. W miarę możliwości kadra sprzedawców obsługuje do ostatniego klienta. Jednocześnie informuję, że aby aktywować Elektroniczną Legitymację Studencką w systemie PEKA należy złożyć wniosek, a następnie aktywować ją w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta ZTM. Wniosek można wypełnić na stronie internetowej www.peka.poznan.pl, a następnie w Punkcie  Obsługi Klienta powiadomić osobę obsługującą o adaptacji ELS przez stronę internetową – to usprawnia i skraca czas obsługi w POK – wyjaśniła Agnieszka Smogulecka, Rzecznik prasowy, Zespół Komunikacji Społecznej, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Nasz komentarz

Nie wiadomo, dlaczego, ale pasażerowie wolą jednak osobiście załatwiać sprawę. A obsługa wytrwale zaleca kontakt elektroniczny. I znowu powraca jak bumerang pytanie – kto jest dla kogo? Czy ZTM dla pasażerów – wówczas wypadałoby się dostosować do ich potrzeb, nawet jeśli nie są one internetowe. Czy może raczej – pasażer dla ZTM?…

(wal)

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Current ye@r *