Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że w systemie transakcyjnym PEKA pojawił się problem z wydłużonym czasem odpowiedzi na portalu www.peka.poznan.pl, co skutkuje długim logowaniem lub brakiem możliwości zalogowania się na indywidualne konto użytkownika. Także w Punktach Obsługi Klienta problem powoduje utrudnienia z zakupem biletów.
ZTM, wspólnie z wykonawcą systemu, intensywnie pracuje nad usunięciem problemu.
Jednocześnie informujemy, że Mennica Polska, czyli operator biletomatów nie odnotował żadnej przerwy sprzedaży w całej sieci (lista i lokalizacje biletomatów), w części dostępne są także Punkty Sprzedaży Biletów (lista i lokalizacje PSB).
Przypominamy, że infrastruktura umożliwiająca płacenie za przejazdy z tPortmonetki (czytniki znajdujące się w tramwajach i autobusach) jest niezależna od systemu transakcyjnego i funkcjonuje poprawnie.
Za utrudnienia przepraszamy.
Agnieszka Smogulecka
Rzecznik prasowy
Zespół Komunikacji Społecznej
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Aktualizacja /22.06.2018/
System PEKA: przywrócono sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że dzięki intensywnym pracom naprawczym prowadzonym przez ZTM i wykonawcę systemu PEKA przywrócono pełną sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM w zakresie systemu PEKA.