ZTM: PEKA z problemami. Ale już działa

Problemy z zalogowaniem na konto na stronie peka.poznan.pl i funkcjonowaniem Punktów Obsługi Klienta ZTM. Działają biletomaty i część Punktów Sprzedaży Biletów

Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że w systemie transakcyjnym PEKA pojawił się problem z wydłużonym czasem odpowiedzi na portalu www.peka.poznan.pl, co skutkuje długim logowaniem lub brakiem możliwości zalogowania się na indywidualne konto użytkownika. Także w Punktach Obsługi Klienta problem powoduje utrudnienia z zakupem biletów.

ZTM, wspólnie z wykonawcą systemu, intensywnie pracuje nad usunięciem problemu.

Jednocześnie informujemy, że Mennica Polska, czyli operator biletomatów nie odnotował żadnej przerwy sprzedaży w całej sieci (lista i lokalizacje biletomatów), w części dostępne są także Punkty Sprzedaży Biletów (lista i lokalizacje PSB).

Przypominamy, że infrastruktura umożliwiająca płacenie za przejazdy z tPortmonetki (czytniki znajdujące się w tramwajach i autobusach) jest niezależna od systemu transakcyjnego i funkcjonuje poprawnie.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Agnieszka Smogulecka

Rzecznik prasowy

Zespół Komunikacji Społecznej

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

 

Aktualizacja /22.06.2018/

System PEKA: przywrócono sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM

Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że dzięki intensywnym pracom naprawczym prowadzonym przez ZTM i wykonawcę systemu PEKA przywrócono pełną sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM w zakresie systemu PEKA.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Current ye@r *