Uprzejmie informujemy, że Punkt Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w budynku MPK Poznań (przy ulicy Głogowskiej 133) będzie funkcjonował do 31 grudnia 2018r. Po tym terminie będzie można skorzystać z pozostałych dziesięciu POK oraz z już działającego punktu w innym rejonie ulicy Głogowskiej – w hali zmodernizowanego Dworca Zachodniego.
Klienci, który złożą wniosek na kartę PEKA w POK przy ulicy Głogowskiej po świętach Bożego Narodzenia i wskażą powyższy POK jako miejsce odbioru karty, będą mogli odebrać swoją PEKĘ w POK na Dworcu Zachodnim. Dlatego apelujemy, żeby już w momencie składania wniosku wybrać na miejsce odbioru karty najbardziej dogodny z punktu widzenia klienta POK ZTM czynny po 1.01.2019r.
Uprzejmie informujemy, że w rejonie dzisiejszego POK przy ulicy Głogowskiej funkcjonuje automat biletowy na przystanku Głogowska/Hetmańska (kierunek rynek Łazarski) oraz pięć Punktów Sprzedaży Biletów znajdujących się w poniższych lokalizacjach:
- kiosk Ruch przy skrzyżowaniu ulicy Głogowskiej i Hetmańskiej czynny od pon. do piątku w godz. od 6.00 do 18.00 oraz w soboty w godz. 7.00 do 14.00. Możliwość płatności: gotówka/karta płatnicza;
- sklep spożywczy przy skrzyżowaniu ulicy Głogowskiej i Hetmańskiej (Głogowska 115), czynny od pon. do soboty w godz. 7.30 do 20.30 oraz w niedziele w godz. od 9.00 do 18.00. Możliwość płatności: gotówka/karta płatnicza;
- sklep Lewiatan przy skrzyżowaniu ulicy Głogowskiej i Hetmańskiej (Głogowska 117), czynny od pon. do niedzieli 24h. Możliwość płatności: gotówka/karta płatnicza;
- salonik prasowy „Viola-Pol” (ul. Głogowska 132/140), czynny od czynny od pon. do pt. w godz. 9.00 do 18.00 oraz w soboty w godz. od 9.00 do 14.00. Możliwość płatności: gotówka/karta płatnicza;
- sklep spożywczy Jeżyk (ul. Głogowska 173), czynny od czynny od pon. do sob. w godz. 6.00 do 23.00 oraz w niedziele w godz. od 7.00 do 23.00. Możliwość płatności: gotówka/karta płatnicza.
W biletomatach stacjonarnych oraz w PSB można kupić lub przedłużyć sieciowy bilet okresowy, doładować tPortmonetkę na karcie PEKA lub kupić standardowy bilet czasowy. Można także przedłużyć ważność biletu trasowanego na taką samą trasę i taki sam okres obowiązywania, ale tylko w momencie gdy bilet trasowany jest jeszcze aktualny.
Jednocześnie przypominamy, że w rejonie Łazarza i Górczyna funkcjonują dwa inne Punkty Obsługi Klienta: POK przy ul. Matejki 59 (siedziba ZTM Poznań) oraz POK na Dworcu Górczyn, w których można uzyskać kompleksową obsługę.
Bartosz Trzebiatowski
Rzecznik prasowy
Zespół Komunikacji Społecznej
Pierwotna publikacja na stronie: winogrady.org