Winogrady: SUAiD: Kiedy winda jest zepsuta…

winogr-podpisKiedy winda się psuje, wówczas nie pozostaje nic innego, jak czekać na tę drugą. Lokatorzy też zwykle czekają też na to, żeby KTOŚ zadzwonił i wezwał pogotowie dźwigowe. Osobiście zajmują się tym niechętnie. Tak mijają godziny…

 

Nie ma co jednak liczyć na TYCH INNYCH, warto samemu sięgnąć po telefon i wpisać numer SUAiD. Tak też uczyniła lokatorka z os. Zwycięstwa, gdy w jej wieżowcu zepsuła się winda. Pierwsze połączenie wykonała o 9.31 /5.06.2017/ i przekazała młodej pani, która odebrała telefon, informację o zepsutej windzie. Pracownica SUAiD spytała tylko, czy to prawa czy lewa strona. Lokatorka uznała, że jej interwencja została przyjęta. Jednak późnym popołudniem winda dalej nie działała. I tym razem kobieta nie czekała na cud, tylko znowu chwyciła za telefon. Ku jej zdumieniu okazało się, że konserwator SUAiD, który odebrał telefon, w ogóle nie miał takiej awarii w swoich zgłoszeniach. Tym razem jednak interwencja przyniosła oczekiwany skutek, bo po kwadransie dźwig ruszył.

A czym dla lokatorów 15-piętrowego wieżowca ze 150 lokalami jest brak windy, wcale nietrudno się domyśleć. Tajemnicą pozostaje, dlaczego pracownica SUAiD przemilczała to poranne zgłoszenie awarii?

(pewu)

IMG_20170605_154353

Pierwotna publikacja na stronie: winogrady.org

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *