Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM znajdujący się w odrestaurowanym budynku Dworca Zachodniego już działa! Otwarcie Punktu w tak dogodnej lokalizacji – niedaleko centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i przystanku PST, a także w pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich – to odpowiedź na zapotrzebowanie zarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych.
POK na Dworcu Zachodnim będzie czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 20.00. Do dyspozycji pasażerów będą dwa stanowiska, w których będzie można:
- doładować kartę PEKA (kupić bilet okresowy lub doładowanie tPortmonetki),
- zakupić kartę PEKA na okaziciela, a także bilety tradycyjne w formie papierowej,
- złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,
- odebrać imienną kartę PEKA,
- zapisać uprawnienia do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacić opłatę dodatkową,
- złożyć reklamację w formie pisemnej.
W Punkcie będzie można również uzyskać wszelkie informacje o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach.
Co istotne, w trakcie remontu (prowadzonego pod nadzorem konserwatora zabytków), Dworzec Zachodni został dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiada między innymi obniżone lady okienek kasowych, ścieżki dotykowe itp.
Agnieszka Smogulecka
Rzecznik prasowy
Zespół Komunikacji Społecznej
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul.Matejki 59
60-770 Poznań
Pierwotna publikacja na stronie: winogrady.org